1. Zamówienia można składać poprzez:
- sklep internetowy
- e-mail
- gadu gadu
- telefonicznie

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub (i) poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 96 godzin, nie będą realizowane.

4. Informacje o aktualnym statusie zamówienia są dostępne na stronie konta użytkownika po zalogowaniu w sklepie. Zamawiający są informowani o statusie zamówienia na swoim koncie w sklepie.

5. Zamówienia opłaconego oraz wysłanego nie można anulować.

6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

7. Firma EXPERT PLUS zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

8. Firma EXPERT PLUS. zastrzega sobie możliwość zmiany ceny zamówień przedpremierowych, jeżeli cena ta zostanie zmieniona przez dystrybutora. O takiej zmianie klient będzie niezwłocznie poinformowany i będzie miał możliwość zmiany swojego zamówienia.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT

10. Informacje o cenie produktu podane są na karcie produktu. Są to ceny obowiązujące w danej chwili i mogą one ulegać zmianom. Kupujący i sprzedający są związani ceną obowiązującą w chwili złożenia zamówienia.

11. Zamówiony towar powinien zostać dostarczony pod adres punktu odbioru wskazany przez Zamawiającego - obowiązuje termin realizacji podany dla produktu o najdłuższym czasie realizacji w złożonym zamówieniu plus czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy.

12. W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

13. W przypadku dokonania zakupu przez klienta i niemożności zrealizowania zamówienia przez sklep np. brak towaru obecnie na magazynie .Expert Plus zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia , zwrot środków za zamówienie zostanie zwrócone poprzez przelew bankowy


14. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub faktura VAT).

UWAGA:
- Zwrot jest możliwy tylko wtedy gdy towar znajduje się w stanie nienaruszonym i jest całkowicie sprawny technicznie - nie nosi śladów eksploatacji (używania), zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (oryginalne opakowanie z kompletną zawartością).
- Zwrotowi nie podlegają nośniki danych oraz programy komputerowe, jeśli zostało otwarte ich opakowanie, a także produkty posiadające właściwości ściśle określone przez Nabywcę przy składaniu zamówienia lub są ściśle związane z jego osobą.
- Zwrotowi nie podlegają poniesione przez Nabywcę koszty przewozu i odesłania towaru.
- Kwotę 100% ceny produktu zwracamy na podane konto bankowe po otrzymaniu podpisanych dokumentów korygujących.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez Nabywcę za pobraniem, zawierających zamówiony u Sprzedawcy towar.

15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, chyba że winę za powstanie uszkodzenia ponosi przewoźnik i okoliczność ta została udokumentowana spisaniem protokołu. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

EXPERT PLUS rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

W sytuacji kiedy reklamowana przez Klienta usterka nie występuje, firma EXPERT PLUS ma prawo żądać od Klienta opłat za diagnostykę oraz koszty przesyłki.

16. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

17. Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje:
- przy odbiorze,
- przelewem,
- kartą kredytową.
- przy dowozie do domu (Świecie)
W przypadku płatności przy odbiorze lub dowozie na terenie Świecia Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

18. Towar opuszcza magazyn sklepu w terminie podanym jako "Termin wysyłki" od momentu potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia przelewu na konto i jest dostarczany w sposób wybrany przez Zamawiającego.

W przypadku zapowiedzi - czas realizacji zostanie ustalony po premierze/wznowieniu.

19. Firma EXPERT PLUS zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

20. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.